Statuty sołectw. Wyniki konsultacji
Zgodnie z Uchwałą Nr XIX/170/2008 Rady Gminy Słupsk z dnia 25 września 2008r. w sprawie przyjęcia procedury konsultacji społecznych w Gminie Słupsk, informujemy że w terminie od 16.09.2020 r. do 15.10.2020 r. zostały przeprowadzone konsultacje społeczne:
1. Cel i przedmiot konsultacji – Przedmiotem konsultacji społecznych jest projekt statutu dla sołectw Gminy Słupsk. Celem konsultacji jest podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia jednego wspólnego statutu dla wszystkich sołectw Gminy Słupsk.
2. Zasięg terytorialny konsultacji – Gmina Słupsk
3. Termin przeprowadzenia konsultacji: 16.09.2020 r. - 15.10.2020 r.
4. Forma przeprowadzenia konsultacji: projekt statutu sołectw został zamieszczony został na stronie Biuletynu Informacji Publicznej jak również na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Słupsk
5. Osobę odpowiedzialna za przygotowanie oraz opracowanie wyników konsultacji: Emilia Adamska – inspektor ds inicjatyw i funduszu sołeckiego
WYNIKI KONSULTACJI:
Projekt statutu zamieszczony został we wskazanym terminie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej w oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Słupsk, ul. Sportowa 34 oraz na stronie internetowej www.gminaslupsk.pl. W wyznaczonym terminie wpłynęła jedna uwaga, która dotyczyła: załącznika nr 2, w którym należałoby usunąć zapis dotyczący zwołania zebrania w I lub II terminie.
Raport z konsultacji - tutaj...